Student Portal

Visit Student portal

Categories

Archive

Disclaimer

De meningen ge-uit door medewerkers en studenten van de TU Delft en de commentaren die zijn gegeven reflecteren niet perse de mening(en) van de TU Delft. De TU Delft is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van hetgeen op de TU Delft weblogs zichtbaar is. Wel vindt de TU Delft het belangrijk - en ook waarde toevoegend - dat medewerkers en studenten op deze, door de TU Delft gefaciliteerde, omgeving hun mening kunnen geven.

Join the pilot of the education hackathon

Are you excited to think about creating better education? Or are you skeptical about sustainability in education? Come and share your ideas by joining the pilot of the Education Hackathon at TU Delft on 30 November.

TU Delft’s ambition is to be carbon neutral, climate-adaptive and circular by 2030, with contribution to the quality of life and biodiversity. TU Delft is opening the campus as a living lab for innovations, where the power of the engineer, designer, scientist, government and business come together. In the pilot of the Education Hackathon, students will engage in a conversation about the education of the future.

Sign up here, and share your ideas on 30 November.

__________________________________________

Doe mee aan de pilot van de Onderwijshackathon

Ben je enthousiast over het creëren van beter onderwijs? Of ben je sceptisch over duurzaamheid in het onderwijs? Kom en deel je ideeën door mee te doen aan de pilot van de Education Hackathon op de TU Delft op 30 november.

TU Delft heeft de ambitie om in 2030 CO₂- neutraal, klimaatadaptief en circulair te zijn, waarbij we aandacht hebben voor de leefkwaliteit en biodiversiteit. De TU Delft stelt haar campus open als een proeftuin voor innovaties, waar de kracht van de ingenieur, ontwerper, wetenschapper, overheid en bedrijfsleven samenkomt. In de pilot van de Onderwijshackathon, gaan studenten in gesprek over het onderwijs van de toekomst.

Meld je hier aan en deel je ideeën op 30 november.

Comments are closed.

© 2011 TU Delft