Na 10 december eenmalig je campuskaart opnieuw activeren in verband met software update / From 10 December you will need to reactivate your campus card due to a software update
Op dinsdag 10 december wordt er vanaf 17.00 uur een software-update op de kaartlezers van alle multifunctionele printers aangebracht. Dit heeft tot gevolg dat je bij het eerstvolgende gebruik van de printer uw campuskaart eenmalig opnieuw moet aanmelden. Houdt daarvoor je campuskaart tegen de kaartlezer aan en voer je NetID en bijbehorende password in. Druk vervolgens op OK. Uw campuskaart is nu weer geactiveerd en kan op elke multifunctionele printer gebruikt worden.
Om de overlast te beperken vinden de werkzaamheden zoveel mogelijk in de avonduren plaats. De printers worden een voor een geüpdatet. Gedurende het updateproces is de betreffende printer niet beschikbaar. Je kunt indien noodzakelijk uitwijken naar een andere printer.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met het Servicepunt in je gebouw.
——————-
On Tuesday 10 December from 17.00 a software update for the card readers of all multifunctional printers will take place. The first time you use the printer after the update you will need to reactivate your campus card. Simply hold your campus card against the card reader and enter your NetID and password. Then press OK. Your campus card is now reactivated and can be used on all multifunctional printers.
In order to minimise the impact, this work will be carried out in the evening hours. The printers will be updated one at a time. It will not be possible to use a printer while the update is being installed, but if necessary you can use another printer. If you have any questions, please contact the Service Desk in your building.
Comments are closed.