Please note: Automatic forwarding of TU Delft mail ends as of 4 July
Some students use the service whereby email is automatically forwarded. Emails addressed to the @student.tudelft.nl email address are automatically forwarded to another (private) email address outside our university with the service. This service will end on 4 July.
As of 4 July, emails addressed to your @student.tudelft.nl address will only be delivered to your TU Delft mailbox. To ensure that you do not miss any messages, it is important that you check this mailbox regularly. There are several ways to access your @student.tudelft.nl mailbox. Instructions and more information can be found on the TU Delft Security & Privacy site.
_________________________
Let op: Automatisch doorsturen van TU Delft e-mail stopt per 4 juli
Sommige studenten maken gebruik van de service waarbij e-mail automatisch wordt doorgestuurd. E-mails die zijn gericht aan het @student.tudelft.nl e-mailadres worden met de service automatisch doorgestuurd naar een ander (privé)e-mailadres buiten onze universiteit. Deze service vervalt per 4 juli a.s.
Per 4 juli worden e-mails gericht aan je @student.tudelft.nl adres alleen nog afgeleverd in je TU Delft mailbox. Om te zorgen dat je geen enkel bericht mist, is het belangrijk dat je deze mailbox regelmatig bekijkt. Er zijn verschillende manieren om toegang te krijgen tot je @student.tudelft.nl mailbox. Instructies en meer informatie vind je op de TU Delft Security & Privacy site.

Comments are closed.